Gi grasrotandelen

Det er enkelt: Send SMS med teksten:   Grasrotandelen 996651452     til 2020 så blir ditt tippekort registrert! Tjenesten er gratis.

Gi dyrene din ”Grasrotandel” Det er gratis for deg!
Alle spillere hos Norsk Tipping kan velge én forening som skal motta inntil fem prosent av det beløpet du spiller for. Dette går ikke utover innsatsen eller premien din, og det koster deg ikke noe ekstra å ha registrert en forening som mottaker av dine prosenter. Dyrevennforeningen får ca. 5 % av det ”våre spillere” spiller for.

Det eneste du trenger er Dyrevennforeningens organisasjonsnummer som er 996651452 og et spillekort hos Norsk Tipping. Da er det enkelt å gi din støtte til dyr som trenger det. Si fra til kommisjonæren neste gang du tipper at tippekortet ditt skal registreres slik at Dyrevennforeningen får grasrotandelen! Du kan også skrive ut strekkoden nedenfor og vise den til tippekommisjonæren.

Andre måter å registrere dette: Send SMS med teksten: Grasrotandelen 996651452 til 2020 Tjenesten er gratis.
ALLE som tipper kan registrere Dyrevennforeningen som mottaker av grasrotandelen. Spilleren trenger ikke å være medlem i Dyrevennforeningen. Alle som vil kan støtte oss på denne måten!

Grasrotandelen

Skriv ut bildet og ta med til spillekommisjonæren